Kui õppe individualiseerimise printsiipi massikoolis realiseerida ei õnnestu, sest see käib õpetajale üle jõu,
siis arvuteid ja Internetti kasutades osutub see võimalikuks (Anu Kurm, 2004)

Äpid

Rakendusi ehk äppe kõne- ja kirjaoskuse arendamiseks



78 äppi erivajadustega õpilastele



Õpetaja seisukohalt peaks rakendus sisaldama võimalust kohandada sisu vastavalt vajadustele (õppeainele, teemale, raskusastmele) ja olema lihtsasti ainetundi integreeritav. Kahjuks on umbes 85% õpiotstarbelistest äppidest mängulised (instructive, games-based apps). Nn töödeldavaid äppe (manipulable apps) on väga vähe, kuid nendega annab ise midagi uut luua. Vt ka leiunurka

Soovitusi (mis on tekkinud läbi praktika):
- vali vaid äppe, mis toetaksid õppijat ja tema tegevust (kui sa pole kindel, et toetab, jäta üldse kasutamata)
- võimalusel vali tasuta äppe (kuigi tasulised on sageli võimekamad)

Griffiths (2002) ütleb, et arvuti positiivset mõju on eriti märgatud nõrgemate oskuste ja teadmistega laste seas, sest arvutimängud arendavad ruumilist nägemist ning baasoskusi, nagu sotsiaalsus, lugemine ja keelelised oskused.